Tråkiga nyheter...



I förrgår fick jag väldigt tråkiga nyheter av brorsans tjej.
Hon skickade ett sms till mig och berättade att Britt-Inger mest troligtvis hade fastnat i buren under natten någonstans.
Hennes tass såg ut att vara ur led och hon varken åt eller drack något..
Jag fick hjärtat i halsgropen och blev riktigt ledsen, den lilla bodde ju trots allt hos mig i ett par månader.

Hennes 15 åriga lillasyster som äger de små åkte själv in till veterinären med gråten i halsen och bad om hjälp..
Veterinären undersökte inte ens Britt-Inger utan uttalade sig:
"det är redan försent för henne. Du kan tvångsmata henne men hon lär nog vara död innan kvällen eller avliva henne"
VEM FAN SÄGER SÅ TILL EN 15-ÅRING?!?! Hade det varit jag så hade jag kastat en tegelsten i huvudet på denna veterinär!

Flickan for hem med Britt-Inger för att ge henne den bästa sista tiden som gick, drygt tre timmar efter veterinärbesöket avled Britt-Inger... Jag önskar att man kunde stämma veterinärer!! Inte ett bra sätt att hantera situationen...
Den här tjejen har nu förlorat två marsvin på mindre än 3 månader =( tycker så ofantligt synd om henne...

Nu letar de burkompis till Klas-Kent...








R.I.P lilla stumpan <3 <3





Kommentarer
Postat av: Emma H.

Fy fan alltså! :(

Förstår hur du med känner ang veterinärern eftersom jag var med om samma sak med Malin :(

2012-06-10 @ 17:05:52
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0