Tur i oturen!



Hade tur i oturen här kan man säga. Efter att jag skaffat Klas-Kent och Britt-Inger så sade jag att den enda gångne det kommer in ett till marsvin i detta hem är om det är en chocklad magpie ;)
Nu var ju dessa två sötisar tyvärr tvungen att flytta på grund av bråk i flocken, och då behövde jag ju en tös vilket fall som helst. Hoppas dock mest på choklad ;)

Lilla Ariel föddes i lördags - och var tingad till mig om jag ville ha henne ;)
1.5 dag senare föder nästa hona sin kull - vilket visar sig vara chokladisar!!! DOCK, utan teckningar, nästan helbruna och mes korta öron och dåliga färger. Bestämde mig för att Ariel vilket fall som helst var sötare och även bättre om jag får för mig att ta en kull.

Inatt kom sista kullen, tre stycken chokladisar - en flicka som tydligen skall vara mycket bra tecknad och två hanar... Och denna lilla tös är dessutom halvsyster till Nintendo xD Så det går ju inte vilket fall som helst.

Men i framtiden skall jag ha en chokladis om det så är det sista jag gör;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0