Klippta klor och städade burar!

Ber om ursäkt till alla trogna läsare eftersom det inte blivit några inlägg nu på ett tag.
Min dator gick sönder för ett par månader sedan så jag har inte haft tillgång till någon dator
Men nu är jag tillbaka! :D
Klippte klorna på djuren häromdagen och jag blir alltid lika förvånad över att de är så otroligt lugna och snälla när man gör det :p Mina smågrisar!
Eller.. små och små xD HAHA! Upptäckte häromdagen att Fjantis fyller 1 år någon gång nu ungefär (vet ju inte riktigt när hon är född) och att Nintendo blir 1 år om några dagar! Helt sjuuukt! Och lilla Ariel har precis blivit fyra månader.. Så hon är inte så liten längre heller.
Öch gammgubben har ju hunnit fylla 6 år vid midsommar också. Så här är det mycket födelsedagar samtidigt ;)
Less på att det skall vara så tråkigt väder... Regnar här uppe nästan varje dag nu så tyvärr har grisarna inte alls fått så mycket gräs som jag skulle velat att de haft... Idag är det strålande solsken så skall faktiskt ta tillfället i akt och plocka idag! Samt även ta in lite granar åt dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0