Burbygge del 2



Nintendo har nu satt igång med sitt ridande och lämnar inte stackars Aragorn ensam ens för att dricka vatten.
Gubben har verkat lite deppig nu i två dagar och mest legat i huset eller i kartongen och inte velat komma ut.
När han väl kom ut så lämnade inte Nintendo honom i fred.

Nu ligger Aragorn bredvid mig i sin myskoja och Nintendo skriker i buren.
HormonPelle!

Klippte klorna på Aragorn i förrgår och på Fjantis idag - skall ta Nintendos klor någon dag här framöver också så att alla tre är lika fina och söta!

Fjantis har för den delen kommit underfund med att bli klappad i buren är ganska skönt ändå. Hon rycker till precis innan man skall klappa henne men sedan sträcker hon på huvudet och inser att det faktiskt är ganska mysigt ändå!

Burbygget har fortsatt här hemma - bror är ju den händiga av oss och hjälper till med den allt det praktiska som jag inte kan xD Eftersom vi bara har tillgång till vår lägenhet och inte direkt några avancerade grejer så tar det ju sin lilla tid :p har nu träffats två gånger a´la 3 timmar vardera då han går i skolan ^^

Så här långt har vi kommit än så länge!!











Nu ska jag bara köpa in resten av grejerna nu i veckan! Planerar att ha buren klar och färdig till andra veckan i nästa månad! Hade jag varit händig hade den varit klar tidigare men så är icke fallet xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0