Nya familjemedlemmar? Aragorns operation



Aragorn har ju varit hos veterinären som jag uppdaterade tidigare om.
De tömde allting igen och nu måste jag hålla det öppet tills på måndag då det blir en liten "operation"
Blev likblek när veterinären sade att det krävdes operation eftersom Aragorn är såpass gammal som han är.
Veterinären berättade då att hon ger lugnade och lokalbedövning istället för att söva dem - det gjorde mig lugn.
Så på måndag ska grabben opereras!

Var på dåligt humör hela dagen igår... tänker inte helt gå in på varför men om det blir så som det är tänkt...
Så kommer det att flytta in två marsvin hit till vår familj denna veckan - återkommer när jag hört mer av säljaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0