Mina små <3







Börjar bli less på att mina små aldrig skall få vara friska =(
Först Aragorn med sin jätteböld som han nyss blivit av med tack vare en operation.
Sen My som blir full med små sår och biten, tack och lov så läker ju det själv.

Och nu Aragorn igen!! Jag hoppas verkligen att det bara är skräp!
Mattias såg att han var jättehängig och ropade på mig, ögat var grått, rött, svullet och det rann hela tiden, stackarn<3
Tvättade av det med ljummet vatten bara men det fortsatte att rinna, han ville inte titta alls med det.
Kokade då saltlösning och när det svalnat spolade jag ögat på honom ett par gånger.

Det såg genast bättre ut, svullnaden gick ner och det har inte runnit och kletat sig något..
Skall tvätta en gång till ikväll och jag hoppas verkligen inte att det är en hornskada eller så!
Det orkar jag inte med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0