Städdag!




Går jättebra för pojkarna - de har inte algits en ENDA gång ännu ;)
Vilket gör mig jätteglad! Dock så ligger de aldrig och myser ilag - men det kanske kommer förhoppningsvis.
Det är ju fortfarande ganska nytt för dem att bo ilag.
Håller på med en storstädning av lägenheten - vilket tar väldigt lång tid eftersom jag jobbar hela dagarna.
Men när städningen är klar skall Nöffisarna få komma ut på en tripp på golvet har jag tänkt ;)

Städa till Fjantis idag också - beslöt mig för att ta bort lakanet jag hade där, hon gjorde ju inget annat än att gömma sig INUTI den xD.
Var aldrig ute och blev mer och mer förvildad kändes det som, haha.
Så nu bor hon som vanligt igen - med en myspuff att gömma sig i - och hö!

Mamma och pappa har för övrigt lyckats fått iväg sna brudar - vilket kändes väldigt bra eftersom mamma blev mer och mer allergisk emot dem. De verkar ha kommit till ett kanon fint hem! Bortskämda blir de också!













Måste göra en ny fotosession med djuren!! Vet dock inte vad Nintendo och My kommer att tycka om saken ;)
Men det måste jag verkligen göra!! Såååå kul!
En med ett jultema kanske?!?


Kommentarer
Postat av: Jenna

Gud vilka läckra bilder du hade på Aragorn! :D

2011-11-19 @ 19:47:39
URL: http://djurifokus.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0