Om bloggen!


Denna bloggen är tillägnad till mina kära nöffisar!
Och kommer bara att handla om Nöffisarna också ;)

I helgen händer stora grejer - Aragorn skall äntligen få en ny burkamrat efter strac över två månader ensam.
Jag hoppas verkligen att ihopsättningen kommer att gå bra! Har inte hunnit fundera ut någon preliminär bur ännu riktigt - men det hinner jag lösa!

Nöffisarna är - för er som undrar men inte vet - mina fyrfota älsklingar (även kallad marsvin i vanlig folkmun)

Alla kommer att få varsin presentation senare när bloggen kommit igång mera och blivit lite mer personlig och så!
Men här kommer jag iallafall skriva om mitt marsvins liv och om nöffisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0