Nintendo has arrived!




Nu är vi tillbaka i Umeå!
Resan ner gick hur bra som helst och uppfödaren var bara sååå trevlig!
Verkligen ett guldställe! Fick hälsa på alla marsvin samt på Nintendos föräldrar, sjukt roligt!

Fortsatte sedan vår resa tillbaka till övik och var framme vid halv tre inatt!
Sov till klockan 08.00 och klev då upp med min vän för att ta ut hennes häst!

De skjutsade mig sedan hem till mina föräldrar där tyvärr deras bil gick lite sönder och jag fick lov att hitta ny skjuts.
Klockan känns sjukt mycket och det blir nog mycket snart sängen för mig!
Imorgon är det dags för ihopsättningen mellan grabbarna! Sjukt taggad!! =D

Grabben är sååå fin! Kommer verkligen inte ångra detta! Han kommer att bli så fin. Funderar till och med nu att ställa ut honom någon gång för att se hur det skulle gå ;)
Han är så lugn och fin i sinnet med! Precis som Aragorn! Sjukt hur man kan lyckas välja bra val ibland ;)
Han har blivit mycket bättre i sin svarta färg nu som var mycket dassig när han var yngre.
En av hans sidor är inte helt bra men ändå "okey" i utställning ;)
Hans öron står rakt ut xD Vilket de absolut inte skall göra - så just nu ser han ut som en utomjording litegrann ;)
Samt att han har ett öronveck - men det kan man ju hoppas att det går till sig ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0