Myskvällar!



Pojkarna har fått suttit med oss och kollat på lite film!
Aragorn älskar att få göra det - det är en av de bästa sakerna han vet!
Nintendo är dock inte lika van vid det och har lite problem med att ligga still hela tiden.

Han gjorde en riktigt söt sak häromdagen - kröp ur handduken och upp på min arm.
När han sedan skulle vända och gå tillbaka fanns det begränsat med utrymme för att han inte skulle ramla ner från min arm. Då gjorde han en kullerbytta ner i handduken så att han hamnade på rygg och sedan kunde vända sig i handduken xD Har nog aldrig skrattat så mycket åt något marsvin i hela mitt liv!
Tokstolle!

Så här kan det se ut en vanlig myskväll hemma hos oss!!














Och när maten serveras kan pojkarnas bur se ut såhär!!!
Ser verkligen ut som att jag övergöder dem men de äter verkligen såhär mycket!!!!! xD













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0